Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΚΟΣ






Το Σάββατο στο γήπεδο του Μαρκοπούλου λίγο πριν τη συνάντηση με τον Άρη Βούλας, βραβεύτηκε ο τερματοφύλακας της Μαρκο Χρήστος Κύρκος ως MVP της 9ης αγωνιστικής για την κορυφαία απόδοση που είχε στο ματς Μαρκο-Τριγλία.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΚΟΣ "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο MVP"






"Είναι σημαντικό η διάκριση σου σε έναν αγώνα να πιστοποιείται από ένα μετάλλιο. Να ξεκαθαρίσουμε όμως κάτι βασικό, πίσω από κάθε MVP υπάρχουν κάποιοι συνεργάτες, αφανείς μεν αλλά ουσιώδεις δε, εν προκειμένω στη δική μου περίπτωση πίσω μου βρίσκεται ο θρυλικός Γιόζεφ Βάντσικ προπονητής μου και ο Μάρκος Κακαγιάς δεύτερος τερματοφύλακας της Μαρκο. Ευχαριστώ για την τιμή, η οποία αντικοτοπτρίζεται και στην ομάδα μου την Μαρκο αλλά και στους συμπαίκτες μου".


Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου