Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΑΒΑΣΙΑΔΗΣ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ

ΤΟ ΓΚΟΛ ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ




Ο Γιάννης Γκαβα με 25 γκολ έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στο φετινό πρωτάθλημα της Α'  ΕΠΣΑΝΑ, κατακτώντας τον τίτλο του πρώτου σκόρερ. Συγκλονιστική παρουσία, φοβερή εμφάνιση, ο ποδοσφαιριστής που έκανε τα πάντα μέσα και έξω από την περιοχή. Έτρεχε περισσότερο, ακόμα κι όταν έπεφτε κάτω δεν σταματούσε να παλεύει και να κυνηγά την μπάλα. Ήταν ο παίκτης που φέτος έλυσε το πρόβλημα του γκολ που είχε ο Ολυμπιακός Λαυρίου.

"Η όραση του Γκαβα είναι ιδιαίτερη. Ο Γιάννης βλέπει την εστία πιο κοντά και πιο μεγάλη, από ότι οι άλλοι παίκτες. Είναι ταλέντο, το μόνο που έχουμε να κάνουμε εμείς, είναι να δημιουργούμε τις καταστάσεις όπου εκείνος μπορεί να δράσει ανάλογα", σημείωσε συμπαίκτης του.


"Ο τίτλος του πρώτου σκόρερ με τιμάει, εξάλλου για αυτόν τον  λόγο ήταν και η παρουσία μου στην ομάδα. Ένα ποσοστό 70-80%, κρίνω ότι είχα επιτυχία στο τελείωμα των φάσεων. Δεν μπορείς να τις τελειώνεις και όλες, γιατί τότε θα ήμουν στην Μπαρτσελόνα και όχι στο ερασιτεχνικό. Βοήθησα την ομάδα, αλλά και βοηθήθηκα γιατί η προσπάθεια ήταν συλλογική. Είχα ποιοτικούς συναδέλφους και ξέραμε το παίξιμο ο ένας του άλλου. Δεν μπορέσαμε όμως να στεφθούμε πρωταθλητές, κάτι το οποίο μας στεναχωρεί. Ο τίτλος αυτός μου ανεβάζει τον πήχη και μου δίνει την ευκαιρία να γίνω ακόμα καλύτερος, να βελτιώσω την ταχύτητα μου. Να σημειώσω εδώ ότι είναι εξαιρετική η δουλεία του γυμναστή μας, έχω πάει και σε επαγγελματικά κλαμπ, τέτοια δουλειά όμως γυμναστή, δεν έχω ξανά δει. Σας το λέω με βεβαιότητα, γιατί κι εγώ γυμναστής είμαι. Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους και ευόδωση των στόχων των ομάδων".

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου