Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΧΕΛΙΩΤΗΣ






Την Κυριακή στο γήπεδο της Κερατέας το ΑΘΛΟΡΑΜΑ βράβευσε τον Ηλία Κακαρά παίκτη του Κεραυνού ως MVP παίκτη της περσινής περιόδου, τιμώντας την αγωνιστική του εικόνα και το ήθος του. Επίσης τον Γιώργο Χελιώτη επί χρόνια φίλαθλο του Κεραυνού, ο οποίος βοηθάει την ομάδα  από οποιοδήποτε πόστο διοικητικό ή εξωδιοικητικό, αλλά και ενδιαφέρεται το ίδιο για τις γειτονικές ομάδες της πόλη του. Τιμήθηκε ως ο αγνότερος φίλαθλος με τη  μακροβιότερη παρουσία στα γήπεδα.



ΗΛΙΑΣ ΚΑΚΑΡΑΣ "ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ"



"Έχω παίξει σε επαγγελματικό επίπεδο και στον πρώτο χρόνο σε τοπικό πρωτάθλημα, βραβεύτηκα ως ο καλύτερος παίκτης. Αυτό πως μπορεί να ερμηνευτεί; Αισθάνομαι ύψιστη τιμή γιατί οι κόποι και η αγωνία που κατέθεσα πέρσι, έγιναν αποδεκτές και βαθμολογίθηκαν με άριστα. Ευχαριστώ συμπαίκτες και αντιπάλους που παρευρέθηκαν στη σημερινή μου βράβευση. Υπόσχομαι ανάλογη συνέχεια και ευόδωση των στόχων της ομάδας μου".





ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΙΩΤΗΣ "ΑΠΟ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ"






"Από οκτώ χρονών είμαι στα γήπεδα. Αγαπώ το ποδόσφαιρο και λατρεύω την ομάδα της πόλης μου. Δεν έχω χάσει αγώνα και προετοιμασία της. Και στα δύσκολα και στα εύκολα είμαι παρών. Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε, αυτό σημαίνει πολλά για μένα".




Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου