Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΜΑΝΘΟΣ ΑΣΛΑΝΗΣ







Ο Μάνθος Ασλάνης στο παιχνίδι της Κυριακής μεταξύ Παλλαυρεωτικού και Κεραυνού Κερατέας και λίγο πριν τη σέντρα, βραβεύτηκε για το ιστορικό γκολ που πέτυχε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος για την ομάδα του, τον Παλλαυρεωτικό.


Ο Παλλαυρετικός στα ενενήντα χρόνια της ιστορίας του (1928-2018), παίζει για πρώτη φορά στην Α΄ κατηγορία τοπικό. Εμείς βραβεύουμε λοιπόν το πρώτο γκολ του συλλόγου στην παρθενική του εμφάνιση στην Α΄ κατηγορία.



ΜΑΝΘΟΣ ΑΣΛΑΝΗΣ "ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ"







"Βραβεύτηκα γιατί πέτυχα το πρώτο γκολ της ομάδας μου στην παρθενική της συμμετοχή στην Α΄ κατηγορία. Εισέπραξα ένα ζεστό χειροκρότημα από παίκτες και αντιπάλους έχοντας στην αγκαλιά μου την κόρη μου. Επίσης, είμαι ευχαριστημένος γιατί είχαμε και την πρώτη νίκη της ομάδας μας που συνοδεύτηκε με ωραία εμφάνιση. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για την συνδρομή, εσάς και τη σελίδα σας και πιο πολύ γιατί ασχολείστε και με τα "μικρά λεγόμενα" σωματεία".


Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου