Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

ΤΑΣΟΣ ΝΤΟΥΡΜΑΣ "ΦΕΥΓΩ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ"







Την παραίτηση του από την προεδρία του συλλόγου του ΠΑΣ Ωρωπού έκανε γνωστό με δήλωση του ο κ. Τάσος Ντούρμας. Οκτώ χρόνια ως πρόεδρος και δύο ως Γενικός Γραμματέας, μόνο επιτυχίες έχει να επιδείξει στα δέκα χρόνια της θητείας του, με αποκορύφωμα τη φετινή επάνοδο της ομάδας στην Α΄ κατηγορία. Παράγοντας με ήθος, αξιοπρέπεια και αγάπη για το σωματείο του ΠΑΣ.


"Με την παρούσα δήλωση επιθυμώ να γνωστοποιήσω προς όλους, παίκτες, προπονητές αλλά και τον φίλαθλο κόσμο του ΠΑΣ Ωρωπός, πως παραιτούμαι από κάθε διοικητικό πόστο του αγαπημένου μου συλλόγου. Εφτά και πλέον χρόνια ενασχόλησης ήταν πάρα πολλά και νιώθω πως δεν έχω πια το δικαίωμα να στερώ από την οικογένεια μου τον χρόνο και την αφοσίωση που της αξίζουν και που τα έχουν ανάγκη. 

Σε αυτά τα χρόνια έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου προκειμένου ο σύλλογος μας όχι απλά να επιβιώσει αλλά να εξελιχθεί και από φέτος να επιστρέψει στην πρώτη κατηγορία, έχοντας παράλληλα μία σπουδαία Ακαδημία που εγγυάται το μέλλον της ομάδας. 

Στην πορεία αυτή είχα είχα δίπλα μου λίγους καλούς φίλους, συνοδοιπόρους που που αποδείκνυαν καθημερινά και έμπρακτα την αγάπη τους για τον ΠΑΣ Ωρωπός. Με λύπη μου διαπιστώνω πως εκτός από αυτούς η συνδρομή όλων των υπόλοιπων που μπορούν και θέλουν να λένε πως αγαπούν την ομάδα, υπήρξε ελάχιστη. Και επειδή δεν θέλω να δίνω σε κανέναν την αφορμή για αυτή τη στάση με τη δική μου παρουσία στη διοίκηση, τους δηλώνω πως ο δρόμος πλέον είναι ανοιχτός.

Μπορούν να έρθουν και να αναλάβουν την ομάδα χωρίς να σκέφτονται πως έτσι "θα με κάνουν μάγκα". Το τελευταία πράγμα που επιδίωξα άλλωστε σε αυτά τα χρόνια, ήταν η δική μου προβολή και πάντα ότι έπραττα το έπραττα με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας που λάτρεψα και λατρεύω.

Φεύγω γεμάτος υπέροχες αναμνήσεις, δυνατές συγκινήσεις και λίγες αλλά επίσης δυνατές φιλίες. Ξέρω πως σε αυτή τη διαδρομή υπήρξαν λάθη και παραλείψεις. Πάντα υπάρχουν όταν βγαίνεις μπροστά και αναλαμβάνεις την ευθύνη να τραβήξεις το κάρο στην ανηφόρα.

Με το διοικητικό μας συμβούλιο δώσαμε σκληρές μάχες για να κρατήσουμε τον ΠΑΣ ζωντανό και ανταγωνιστικό. Ξεπεράσαμε συλλόγους με πολύ μεγαλύτερη οικονομική δύναμη από εμάς, στηριζόμενοι μόνο στο οικογενειακό κλίμα που δημιουργήσαμε και την αφοσίωση μας στον σύλλογο. Θέλω να ελπίζω πως αυτή η παρακαταθήκη θα διατηρηθεί και από τους επόμενους.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τα μέλη του Δ.Σ, τους παίκτες της ομάδας, τους προπονητές, τους γονείς των αθλητών της Ακαδημίας, αλλά και τους απλούς ανώνυμους φιλάθλους του Ωρωπού που βρίσκονται στο πλευρό της ομάδας παρέχοντας της, την ψυχολογική ώθηση για να πετυχαίνει τους στόχους της.

Αγαπητοί φίλοι. Τα πρόσωπα έρχονται και παρέρχονται. Το μόνο που παραμένει σταθερό είναι ο σύλλογος. 72 χρόνια ο ΠΑΣ Ωρωπός έζησε και εξελίχθηκε χάρη στην αγάπη και την αφοσίωση λίγων κάθε φορά ανθρώπων.
Είμαι βέβαιος ότι και τώρα θα συμβεί το ίδιο".

Ωρωπός 19/08/2019
Τάσος Ντούρμας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου