Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ β΄ μέρος

 








-Ξέρεις, ρε φίλε, του είπα, αφού του διηγήθηκα την ιστορία με τον πιτσιρικά και το κλουβί, τι είναι αυτό που με οδήγησε να ελευθερώσω τα πουλάκια;

-Όχι βέβαια, αλλά είμαι περίεργος

-Μία ιστορία, ένα παραμύθι, που μου είχε πει ο παππούς μου. 

Κάποτε σε ένα σκλαβοπάζαρο της Ανατολής, ένας άρχοντας παρατηρούσε τους νεοφερμένους σκλάβους, του πειρατή Κοκκινογένη.

-Εκλεκτή, πραμάτεια έχεις αυτή την φορά καπετάν-Κοκκινογένη.

-Από που το κατάλαβες, άρχοντα μου;

-Από τα πρόσωπα τους και την ενδυμασία τους.

-Πράγματι, κούρσευσα ένα νησί, εκμεταλλευόμενος μια γιορτή που είχαν οι κάτοικοι. 

-Τι σκέφεσαι να τους κάνεις;

-Έχω δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω τους. Είναι δικοί μου.

-Πόσα φλουριά θέλεις για να μου τους πουλήσεις;

-Τι να τους κάνεις άρχοντα μου. Εσύ έχεις υπηρέτες.

-Ρε, λέγε, πόσα θέλεις.

-Άρχοντα μου, την ζωή σου.


Όχι ρε φίλε. Τόσος φθόνος; Αλλά και από την άλλη τόση αγάπη; Ελληνική τραγωδία. Φίλε Παρίση, όμως πες μου τι θέλει να πει ο "ποιητής".

Για να γίνεις άρχοντας και να παραμείνεις άρχοντας, με όλα τα γράμματα κεφαλαία, πρέπει να είσαι άνθρωπος θυσίας. Αυτό θέλει να πει ο ποιητής. 



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου