Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

ΦΑΝΗΣ ΚΑΤΣΙΟΥΛΗΣ "ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ"

 





Ο έμπειρος τερματοφύλακας του Θησέα Ν. Μάκρης Φάνης Κατσιούλης, μετά από μία πετυχημένη τετραετή παρουσία στον σύλλογο, αποδεσμεύτηκε από τον σύλλογο της Αγίας Μαρίνας και εξετάζει δύο συγκεκριμένες προτάσεις που ήδη του έχουν γίνει.



"Έφτασε το πλήρωμα του χρόνου. Ήρθε η ώρα του αποχαιρετισμού, κάθε τέλος ενός κύκλου είναι έναυσμα για μία νέα αρχή και για νέους στόχους. Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που εκπροσώπησα έναν μεγάλο σύλλογο όπως ο Θησέας Νέας Μάκρης. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Κώστα Τρίμη για την τιμή, την εμπιστοσύνη και την συνεργασία που είχαμε. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Τάσο Γιακουμή, τον κ. Σήφη Τσέλιο και τον κ. Χρήστο Τσέλιο, που βοήθησαν την ομάδα και εμένα ο καθένας τους ξεχωριστά με τον δικό τους τρόπο. Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους προπονητές μου και δασκάλους μου Βλάση Χατζηαναστασίου, Νίκο Αμπαρτζίδη, Χρήστο Μουλάκη (συμπαίκτης), Μιχάλη Λελεκίδη για ότι μου πρόσφεραν και με βοήθησαν όλα αυτά τα τέσσερα χρόνια. Επίσης, ευχαριστώ τον γενικό σε όλα Παναγιώτη Μαντόπουλο και τον μεγάλο Βεζύρη για όλα και για το τέλος αφήνω του καλύτερους παλιούς και νέους συμπαίκτες και φίλους μου. Τους ευχαριστώ τον καθένα ξεχωριστά για όλες αυτές τις ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί αυτά τα τέσσερα χρόνια. Ευχαριστώ τον κόσμο του Θησέα που με στήριξε και με αγάπησε. Ο Θησέας θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Καλή επιτυχία!"




Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου