Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

ΤΑΣΟΣ ΒΟΥΣΟΥΛΑΣ "ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΗΣΕΑ"

 






Στην δεύτερη μεταγραφική του κίνηση προχώρησε ο Θησέας, ο οποίος μετά την απόκτηση του Παπασωτηρίου έκανε γνωστό πως ενέταξε στο δυναμικό του, τον κεντρικό αμυντικό Τάσο Βούσουλα.


"Χαίρομαι πάρα πολύ που έρχομαι στον Θησέα και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Με εξέπληξε θετικότατα η προσέγγιση που μου έγινε, τόσο από τον πρόεδρο κ. Τρίμη όσο και από τον προπονητή κ. Τσέλιο. Μου κατέστησαν σαφές το πλάνο τους και τον στόχο της ομάδας, ο οποίος είναι εφικτός για την δυναμική του συλλόγου. Μου έδειξαν ότι ξέρουν τι ζητάνε και πως να το πάρουν κι αυτό μέτρησε σε μένα, να αρνηθώ τις άλλες προτάσεις άλλων ομάδων. Εύχομαι σε όλους καλή σεζόν να έχουμε και να ανταμώσουμε γεροί και δυνατοί στους αγωνιστικούς χώρους". Όπως μας δήλωσε ο Τάσος Βούσουλας.




Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου