Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Ο ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΠΑΘΙΑΚΑΚΗ

 





Αξιέπαινοι οι σύλλογοι που βγάζουν εκτός από παίκτες και προπονητές. Τρανό παράδειγμα η περίπτωση του Βαγγέλη Κατσιγιάννη. Από μικρό παιδί στις ακαδημίες του Παθιακάκη, όπου ευτύχησε να παίξει και στην ανδρική ομάδα περνώντας όλες τις βαθμίδες των υποδομών. Διακρίθηκε ως παίκτης, έγινε και αρχηγός της ομάδας και τώρα θα την υπηρετήσει από το πόστο του τεχνικού. 


"Αισθάνομαι δέος στο να βρίσκομαι στην τεχνική ηγεσία της ομάδας στην οποία ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά. Από επτά χρονών παιδάκι υπηρετώ τον Παθιακάκη ως παίκτης, ενώ από τα δεκαοκτώ μου και ως προπονητής των αναπτυξιακών ομάδων. Καθώς τυγχάνω απόφοιτος ΣΕΦΑΑ. Είμαι διπλωματούχος προπονητής με UEFA B. Η φιλοσοφία του Παθιακάκη είναι και δική μου φιλοσοφία. Ο σύλλογος δουλεύει τον ορισμό του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, καλλιεργώντας τα παιδιά των ακαδημιών μαθαίνοντας τους σωστό ποδόσφαιρο και δίνοντας τους την ευκαιρία να παίξουν στην πρώτη ομάδα που βρίσκεται στο σαλόνι της ΕΠΣΑΝΑ. Εμπιστευόμαστε τα παιδιά και είμαστε εδώ για αυτά. Ευχαριστώ την διοίκηση, τους συμπαίκτες μου, που τώρα θα είναι πλέον ποδοσφαιριστές μου, και εύχομαι καλή σεζόν σε όλες τις ομάδες της Ανατολικής Αττικής". Όπως μας δήλωσε ο προπονητής Βαγγέλης Κατσιγιάννης.



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου