Παρασκευή 13 Αυγούστου 2021

Ο ΔΑΝΙΗΛ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

 







Επέστρεψε στον Κεραυνό Κερατέας ο Μάριος Δανιήλ στην ομάδα που ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα. Ο 20χρονος αριστερπόδαρος ακραίος αμυντικός την περσινή σεζόν αγωνιζόταν με τα χρώματα του Κορωπίου στην Α΄ ΕΠΣΑΝΑ.



"Υπήρξα και σε μικρότερη ηλικία παίκτης του Κεραυνού. Ο τεχνικός κος Δημητρόπουλος μου εξέθεσε το πλάνο της ομάδας με το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ήταν θέμα ολίγων λεπτών να κλείσει η συμφωνία της ένταξης μου στην ομάδα. Η διοίκηση μου κατέστησε σαφές ότι με θέλει για αυτό και η προσέγγιση της ήταν άψογη. Αν και είχα δύο προτάσεις από ομάδες Α΄ κατηγορίας, στον Κεραυνό βρήκα αυτό που με ικανοποιεί σαν ποδοσφαιριστή, αλλά και σαν άνθρωπο διότι κατάλαβα ότι έχω να κάνω με μία οικογένεια. Που όλοι μαζί και ο καθένας από το πόστο του, προσπαθούν να επαναφέρουν τον Κεραυνό στις κατηγορίες που του αξίζει. Εύχομαι υγεία και καλή συνάντηση με όλους τους συναδέλφους". Όπως μας δήλωσε ο ακραίος αμυντικός του Κεραυνού Κερατέας, Μάριος Δανιήλ.


Πέγκυ Παρίση

peggyparisi@outlook.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου