Τρίτη 12 Απριλίου 2022

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

 





ΠΡΩΤΟ ΠΙΑΤΟ (Ο ΜΕΤΡ)


Σε Αθηναϊκό γήπεδο.

Λίγο πριν μπω στο γήπεδο, συναντώ ένα θρυλικό άσσο του ποδοσφαίρου της δεκαετίας του '80. Μετά τις συνηθισμένες χαιρετούρες, του λέω,

-Θα σε βρω στην εξέδρα, πάω να πάρω τις συνθέσεις. 

-Κάτσε να πάμε μαζί, μου λέει, γιατί ο προπονητής είναι φιλαράκι μου.

Όταν φτάσαμε στον χώρο έξω από τα αποδυτήρια, να σου και ο παρατηρητής. 

-Δημήτρη, μου λέει, εσύ περνάς και γυρίζοντας στον παλαίμαχο άσσο, του λέει,

-Με συγχωρείτε, δεν σας γνωρίζω, θα ήθελα να μου πείτε με ποια ιδιότητα είστε εδώ. 

Ο άσσος τον ακουμπά στον ώμο και του λέει,

-Είσαι μετρ, στη δουλειά σου, μπράβο. Γυρίζοντας σε μένα, μου είπε, 

-Παρίση πάω στην εξέδρα, θα δω στη λήξη το φιλαράκι μου. 

Καταλαβαίνετε τώρα γιατί οι παλιοί ήταν μεγάλοι. Γιατί ποτέ δεν διαλέγουν τον εύκολο δρόμο.

Ο νοών νοείτο.


*το κυρίως πιάτο την Πέμπτη, θέλει λίγο χρόνο να μαγειρευτεί.


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου