Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

ΦΑΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ "ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΥΝΟΛΟ"

 






Και ο Φάνης Χριστόπουλος θα ανήκει στο δυναμικού του Παλλαυρεωτικού, καθώς ήρθε σε συμφωνία με την διοίκηση του συλλόγου. Ο έμπειρος υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός πέρσι αγωνιζόταν με τα χρώματα του Κεραυνού Κερατέας, όπου και πανηγύρισε την άνοδο στην Ά  κατηγορία.


"Ευχαριστώ την διοίκηση  του Παλλαυρεωτικού και ιδιαίτερα  τον πρόεδρο κύριο Ζαγουρή, όπως επίσης και τον κύριο Μαραγκό για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου με την οποία κέρδισαν κατευθείαν και τη δική μου και μπορούμε έτσι να αφοσιωθούμε μόνο στο αγωνιστικό σκέλος. Είμαι σίγουρος ότι διοίκηση, προπονητές και οι συμπαίχτες μου, θα δημιουργήσουμε ένα δυνατό σύνολο που θα καταφέρει  να κάνει το αυτονόητο για την δυναμική αυτής της ομάδας και την άνοδο στη κατηγορία που ανήκει". Όπως μας δήλωσε ο αμυντικός του Παλλαυρεωτικού, Φάνης Χριστόπουλος.



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου