Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΚΑΛΑΙΟΣ "ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ"

 





Ανανέωσε ο φύλακας άγγελος του Κεραυνού Ανδρέας Σκαλαίος με την πρώτη επαφή που ήρθε με την διοίκηση της ομάδας. Ο Ανδρέας θα είναι για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν κάτω από τα δοκάρια της Κερατέας.


"Ήταν θέμα χρόνου και πρώτης επαφής να ανανεώσω με την ομάδα. Αποτελώ κι εγώ μέλος της οικογένειας του Κεραυνού. Είμαι ευτυχής που θα είμαι για ακόμη μία χρονιά. Ευχαριστώ την διοίκηση, το προπονητικό τιμ, συμπαίκτες και κόσμο γιατί όλοι και ο καθένας μας αποτελούμε γρανάζι αυτής της καλοκουρδισμένης μηχανής, που λέγεται Κερατέα". Όπως μας δήλωσε ο τερματοφύλακας του Κεραυνού, Ανδρέας Σκαλαίος.


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com



www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου