Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΙΛΑ "ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ"

 






Με νίκη ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις ο Σαρωνικός Αναβύσσου για την 16η αγωνιστική της Α΄ ΕΠΣΑΝΑ, επικρατώντας με 3-1 επί του Παλληνιακού.


"Ήταν ένα ματς ιδιαιτέρων συνθηκών. Προερχόμαστε από ένα σερί αήττητων αποτελεσμάτων, παίζοντας με μία πολύ καλή ομάδα, όπως είναι η Παλλήνη. Θέλω να πω πως είμαι χαρούμενος που μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σκοράροντας δύο φορές. Επίσης, δεν ήμουν σε κατάσταση να αγωνιστώ, γιατί την Τετάρτη στο ματς κυπέλλου, τραυματίστηκα σοβαρά στα πλευρά, αποκτώντας θλάση. Είμαι υπερήφανος για αυτή την ομάδα και τους συμπαίκτες μου, γιατί ποτέ δεν τα παρατάνε". Όπως μας δήλωσε ο επιτελικός χαφ του Σαρωνικού Αναβύσσου, Βασίλης Βίλα


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου