Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

 



Το Σάββατο λίγο πριν το αγώνα μεταξύ των ομάδων ΑΟ Ατλαντίς-ΑΟ Άνοιξης, βραβεύτηκε από το ΑΘΛΟΡΑΜΑ ο Γενικός Αρχηγός της Ατλαντίδας Βαγγέλης Ιωάννου. Σεμνός εργάτης του ποδοσφαίρου, επικοινωνιακός, φιλόξενος και πρόθυμος να εξυπηρετήσει κάθε άνθρωπο που εργάζεται στον χώρου του ποδοσφαίρου.


"Νιώθω χαρούμενος και ικανοποιημένος για αυτή μου τη βράβευση γιατί βρίσκομαι στο ποδόσφαιρο πάρα πολλά χρόνια. Αγαπώ αυτό που κάνω και είμαι εδώ για να βοηθήσω και να παρέχω ασφάλεια και ίσες ευκαιρίες στους ποδοσφαιριστές. Έχω στα χέρια μου, στην ανδρική ομάδα, παιδιά που τα είχα από οκτώ χρονών. Νιώθω πατέρας τους και έτσι φέρομαι. Ήταν επιδοκιμασία για εμένα αυτή η βράβευση".


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου