Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣ «ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ»

Ο ικανότατος τεχνικός Σπύρος Κοντός φέτος καλείται να διαχειριστεί μία ιδιαίτερη κατάσταση στα Καλύβια. Πρώτον, την παραμονή της ομάδας στην Α’ κατηγορία, στην οποία επανήλθε, δεύτερον, να ομογενοποιήσει το υλικό που έχει (νέοι και παλιοί παίκτες) και τρίτον, να φτιάξει μία ανταγωνιστική ομάδα που θα σταθεί με αξιώσεις στο πρωτάθλημα διαγράφοντας μία αξιοπρεπή πορεία, συνοδευόμενη  από ικανοποιητικές εμφανίσεις εντός γηπέδου. 

Έχει λοιπόν το έμψυχο υλικό, φέτος σημειώθηκε ρεκόρ προσελεύσεων. Έχει το χρίσμα, έχει την πείρα και τον τρόπο να επιτύχει το έργο ούτως ώστε να βρει το τέλος της σεζόν την ομάδα να παραμένει στα σαλόνια της Α’ ΕΠΣΑΝΑ.






-Σπύρο, γνωρίζεις τα μυστικά για την επιτυχία;


Πρέπει να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Να βγουν οι μεταγραφές όπως λέμε, να βοηθήσουν δηλαδή τα παιδιά που ήρθαν με την πείρα και την ποιότητα τους, αλλά και τα παιδιά που ανέβασαν την ομάδα να συνεχίσουν με το ίδιο πάθος. Γιατί τώρα πλέον θεωρούνται και είναι παίκτες κατηγορίας, με το σπαθί τους. Όμως πρέπει να γίνουμε ένα, μια γροθιά, μια ανάσα. Δεν φοβόμαστε τίποτα, αλλά αντίθετα σεβόμαστε τις ιστορικές ομάδες που θα βρούμε στον δρόμο μας. Χρέος μας όμως είναι να τις κοιτάξουμε στα μάτια.

-Πόσο διαφορετικό είναι το πρωτάθλημα της Α΄ κατηγορίας;


Καμία σχέση με αυτό στη Β’ κατηγορία. Απαιτείται θέληση, αγώνας και να πιστέψεις ότι όλα τα ματς να τα χτυπήσεις και ει δυνατόν ,να τα κερδίσεις. Είσαι στο σαλόνι της Ανατολικής Αττικής. Όλα τα βλέμματα είναι πάνω σου. Πρέπει με σοβαρότητα να διαχειριστείς όλη αυτή τη φωτεινότητα. Είναι πιο φωτεινό το πρωτάθλημα στην πρώτη κατηγορία. Άρα, ταπεινά και δουλεία χωρίς παχιά λόγια.

-Στα Καλύβια υποστηρίζουν ότι είσαι ο ιδανικός κόουτς.
 

Είμαι ευγνώμων για όσα λένε και πιστεύουν για μένα. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, ξέρω την κατηγορία, γνωρίζω το ρόστερ, μένει στην προετοιμασία να δέσουμε σαν ομάδα και να αποκτήσουμε αγωνιστική ταυτότητα. Με πείθουν οι παίκτες μου, βλέπω ποδοσφαιρόφατσες, είναι όλοι ποιοτικοί παίκτες, παλιοί και νέοι. Βλέπω άριστη ποιότητα και πολύ ταλέντο. Έχω να πω ότι θα παίξουμε ένα ελκυστικό ποδόσφαιρο φέτος. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, είναι τιμή για μένα η παρουσία μου στον ΠΑΟ Καλυβίων. Ήρθα με την καρδιά μου και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα.

Δημήτρης Παρίσης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου