Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

ΤΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΤΣΑΝΟΣ




Γκολκίπερ και Σταρ; Κι όμως γίνεται







Την Παρασκευή το βράδυ λίγο πριν την προπόνηση τιμήθηκε ο Λάζαρος Κατσάνος ως MVP της 13ης αγωνιστικής. Είναι δύσκολο να είσαι τερματοφύλακας και σταρ, σε ένα άθλημα που όλοι επιθυμούν το γκολ. Κρυφός πόθος ποδοσφαιριστή και φιλάθλων είναι να βλέπουν τη μπάλα στο πλεκτό. Κι όμως ο τιμώμενος σήμερα γκολκίπερ του Νικολακάκης Λάζαρος Κατσάνος, ξεπέρασε τη δόξα των στράικερ. Τιμήθηκε για τις αποκρούσεις του που έδωσαν τη νίκη στην ομάδα του και για τη σιγουριά που αποπνέει στα μετόπισθεν, αλλά και τη διορατικότητα του παρά το νεαρό της ηλικίας του (1998).





ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΤΣΑΝΟΣ " ΕΞΙΛΕΩΘΗΚΑ "




" Πριν την αποψινή σας βράβευση μου ως MVP του αγώνα με τον Θησέα, είχε προηγηθεί το ματς Νικολακάκης-Κερατέα όπου ισοφαριστήκαμε από δύο πέναλτι που δεν μπόρεσα να αποκρούσω και το έφερα βαρέως. Αυτό με πείσμωσε κι αυτό ήταν που με βοήθησε να πραγματοποιήσω αυτή την εμφάνιση. Σκοπός μου είναι να βοηθάω την ομάδα μου έχοντας υψηλή απόδοση στα παιχνίδια, η οποία προσφέρει σιγουριά στα μετόπισθεν. Αυτός είναι και ο ρόλος του τερματοφύλακα. Με τη βράβευση σας ,μου δίνεται κίνητρο να γίνω ακόμη καλύτερος. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μου γιατί η βράβευση ενός παίκτη είναι απόρροια συλλογικής δουλειάς ".

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου