Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΥΚΑΣ Ο ΑΣΣΟΣ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ






Εδώ και λίγο καιρό η Ατλαντίς "έριξε" στο τραπέζι ένα δυνατό χαρτί, έναν κρυμμένο άσσο. Ο ερχομός του Γιώργου Τσούκα τον Γενάρη έδωσε άλλον αέρα στην ομάδα. Υπάρχει πλέον σιγουριά και ασφάλεια στα καρέ. Καμία ανησυχία για τους παίκτες, που ρίχνονται τώρα πιο ήσυχοι στο κυνήγι του γκολ και κατά συνέπεια της νίκης. Κατευθύνει την ομάδα, προειδοποιεί τους συμπαίκτες του και τους αφυπνίζει καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κέρβερος σωστός για την εστία του και επαγγελματίας με το Ε κεφαλαίο. Κι όπως δήλωσε κι ίδιος,


"Ήρθα εις γνώσιν μου σε μια νεανική ομάδα που παλεύει για την σωτηρία της.Τα παιδιά είναι ταλαντούχα και το μέλλον τους ανήκει.Αυτό που έχω διαπιστώσει, είναι ότι η διοίκηση, το προπονητικό τιμ και οι παίκτες είναι μια οικογένεια, ενωμένοι για έναν σκοπό και λειτουργούν σαν μια γροθιά. Θα κάνω κι εγώ από μέρος μου τα πάντα για να σωθεί η ομάδα. Δεν μετανιώνω για αυτή μου την απόφαση".


Η Ατλαντίς επέλεξε τον Τσούκα, όμως θα πρέπει να τον δει όχι ως πυροσβέστη της στιγμής, αλλά πρέπει να επενδύσει πάνω του. Σε μια τριετία θα δουν με τον Τσούκα τι αποτελέσματα θα έχουν.

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου