Τρίτη 17 Απριλίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΤΖΙΜΑΣ






Το Σάββατο στο γήπεδο του Αγ. Στεφάνου λίγο πριν το παιχνίδι Ολυμπιακός Αγ. Στεφάνου-Κεραυνός Κερατέας, βραβεύτηκε ο Γιώργος Παπαντζίμας ως MVP της 27ης αγωνιστικής.



ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ "ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ"



"Ο Γιώργος έχει παίξει σε επαγγελματικές ομάδες, είναι 32 χρονών και τον έχω τέσσερα χρόνια μαζί μου. Δύο χρόνια στον Αγ. Στέφανο κι από μία χρονιά σε Πρωτέα και Κρυονέρι. Είναι το κλειδί για την ομάδα μας και μπορεί να παίξει σε όλες τις θέσεις. Έχει το δημιουργικό κομμάτι στον Αγ. Στέφανο, αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να βάζει οκτώ με δέκα γκολ κάθε χρόνο. Ποιοτικός παίκτης, χρησιμοποιεί και τα δύο πόδια και δεν χάνει προπονήσεις. Για εσάς που τον βραβεύετε, είναι πολύτιμος παίκτης έστω μίας αγωνιστικής, για εμάς όμως είναι υπερπολύτιμος για όλη τη σεζόν. Να σκεφτείς ότι έχει δώσει είκοσι επτά με είκοσι οκτώ ασίστ στον Ζουρούδη".




ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΤΖΙΜΑΣ "Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ".



"Νιώθω μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την βράβευση μου και ευχαριστώ για την απονομή του μεταλλίου ως MVP. Θέλω να τονίσω όμως, ότι  τίτλος αγκαλιάζει όλη την ομάδα. Όλοι προσπαθούμε για το καλό της ομάδας. Εσείς βραβεύετε εμένα, αλλά εγώ πρέπει να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να φανώ ως καλύτερος παίκτης. Είναι από τις στιγμές που θυμάται κάθε ποδοσφαιριστής. Έχω παίξει σε μεγαλύτερες  κατηγορίες και προσπαθώ με την εμπειρία μου να βοηθήσω τα νέα παιδιά".  


Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου