Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΒΟΥΡΔΟΣ






Την Κυριακή στο γήπεδο του Γέρακα βραβεύτηκε ο προπονητής της ομώνυμης ομάδας Θανάσης Σαβούρδος, ως καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος προπονητής στη β΄ κατηγορία για τη σεζόν 2017-18. Είναι η πρώτη του χρονιά σε ανδρική ομάδα με την οποία πέτυχε τον στόχο της διοίκησης, που ήταν η παραμονή στην κατηγορία σε ένα πραγματικά δύσκολο πρωτάθλημα. Ο Γέρακας υπό τις οδηγίες του παίζει ωραίο ποδόσφαιρο που συνοδεύεται από ουσία και άριστη εμφάνιση των παικτών. Είχε ένα καταπληκτικό αήττητο σερί δέκα αγωνιστικών που τον έφτασε στην πρώτη πεντάδα. Συνεπώς δεν πέτυχε μόνο τον στόχο της διοίκησης, η ομάδα διακρίθηκε στο πρωτάθλημα παρουσιάζοντας ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Το μέλλον του ανήκει.



ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΒΟΥΡΔΟΣ  "ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ"




"Μεγάλη μου τιμή η βράβευση. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την επιλογή αυτή και με αφορμή το γεγονός, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον συνεργάτη μου Βαγενά Γεράσιμο που έχουμε την  ίδια ποδοσφαιρική φιλοσοφία και την διοίκηση του Γέρακα που μου έδωσε την ευκαιρία να κάτσω σε πάγκο της ανδρικής ομάδας. Σημαντικό και καθοριστικό ρόλο στα πρώτα προπονητικά αυτά βήματα, έχουν οι παίκτες που με ωθούν να προσπαθώ να βελτιώνομαι καθημερινά ως προπονητής αλλά και ως προσωπικότητα. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο της ενημέρωσης".





Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου