Τρίτη 29 Μαΐου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ







Ο Γιώργος φέτος έκανε ένα σπουδαίο έργο το οποίο ίσως πέρασε απαρατήρητο. Δήλωσε παρόν σε μια δύσκολη φάση της Λαυρεωτικής, η οποία λόγω ρόστερ, γηπέδου και μπάτζετ είχε θέμα με την κατηγορία. Όμως από αυτή τη δύσκολη θέση που ήταν ο σύλλογος προσπάθησε να την ανατρέψει, παλεύοντας έως τέλους με απώτερο κέρδος το "ψήσιμο" των νεαρών παικτών αφήνοντας τους παρακαταθήκη για την επόμενη σεζόν.


-Γιώργο ήταν σχολείο η φετινή χρονιά;



Όλοι ήλπιζαν στη συγχώνευση των ομάδων του Λαυρίου. Όταν πλέον αυτό το σχέδιο ναυάγησε, ο σύλλογος με ηγέτη τον Χαροκόπο δήλωσε παρουσία στην πρώτη κατηγορία. Ο Χαροκόπος είναι όνομα στο Λαύριο κι εγώ είχα ηθικό καθήκον να βοηθήσω από το πόστο μου καθώς η Λαυρεωτική είναι η ομάδα της πόλης μου. 


-Βλέπεις να επανέρχεται σύντομα η ΑΠΕΛ;



Σίγουρα έχει τη δυναμική και τη θέληση. Πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να επιστρέψει κι όταν το κάνει θα έχει ομάδα για μια δεκαετία.


-Ποια είναι τα σχέδια σου για την ερχόμενη σεζόν;


Πριν σου πω, να δώσω συγχαρητήρια στον Αήττητο που κατάφερε έναν ανεπανάληπτο άθλο. Από το Β΄ τοπικό να βρεθεί σε τρεις σεζόν στη Β΄ Εθνική. Συγχαρητήρια στους παίκτες γιατί κι εγώ έχω παίξει επαγγελματικό ποδόσφαιρο και γνωρίζω την πίεση την οποία δέχτηκαν για να πετύχουν τον στόχο τους. 
Επανέρχομαι στην ερώτηση σου και σου απαντώ λέγοντας, ότι έχω δώσει δείγματα γραφής της δουλειάς μου σε ομάδες που πρωταγωνιστούσαν κι είχαν βαριά φανέλα. Ολυμπιακό Λαυρίου Γ΄ Εθνική, Κορωπί και Μαρκο στα δύσκολα τους. Χωρίς να παραβλέψω και τους υπόλοιπους συλλόγους. Όμως τώρα επειδή γνωρίζω τις δυνατότητες μου που είναι πιστοποιημένες με πτυχίο UEFA A, δίνω προτεραιότητα σε μια ομάδα που θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει. Συζητώ με κάποιες ομάδες τις οποίες για ευνόητους λόγους δεν θα ήθελα να αναφέρω.

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου