Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

ΒΟΜΒΑ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΒΙΑ








Ο  πρόεδρος του ΠΑΟ Καλυβίων Νίκος Πουλόπουλος, παραιτήθηκε χτες από την προεδρία του συλλόγου. Ο κος Πουλόπουλος στη θητεία του ανέβασε την ομάδα  στην Α΄ κατηγορία μετά από δώδεκα χρόνια παραμονής στη Β΄ κατηγορία, φέτος έκανε μία αξιοπρεπέστατη πορεία στο πρωτάθλημα και έφτασε την ομάδα στα ημιτελικά του Κυπέλλου για πρώτη φορά στην ιστορία της. Με ανακοίνωση του που μας απέστειλε, αναφέρει τους λόγους που τον οδήγησαν στη παραίτηση.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες,

Σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται τρία χρόνια από τότε που τα μέλη του ΠΑΟ Καλυβίων με τίμησαν με την ψήφο τους, στηρίζοντας το πλάνο μου για το σωματείο και μου εμπιστεύτηκαν τις τύχες τους. Σήμερα σχεδόν 36 μήνες μετά από τη στιγμή που ανέβαλα τη μεγάλη ευθύνη, έφτασε η ώρα του απολογισμού και η στιγμή που ο δικός μου κύκλος στον προεδρικό θώκο κλείνει.

Υπηρέτησα τον ΠΑΟ Καλυβίων, με πίστη, με συνέπεια, προσήλωση και υπευθυνότητα προκειμένου να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στην ιστορία του συλλόγου. Σ΄ αυτό το διάστημα η ομάδα άλλαξε σε όλα τα επίπεδα. Εξυγιάνθηκε οικονομικά και γιγαντώθηκε  αγωνιστικά. Η ανδρική ομάδα επέστρεψε στην Α΄ κατηγορία  και την τρέχουσα σεζόν διατηρήθηκε σ΄ αυτήν φτάνοντας παράλληλα μέχρι τα ημιτελικά του Κυπέλλου-και μια ανάσα από τον τελικό-της ΕΠΣΑΝΑ. Ο ΠΑΟ Καλυβίων έκανε την υπέρβαση κερδίζοντας πανάξια την εκτίμηση και τον θαυμασμό της ποδοσφαιρικής κοινότητας  της Ανατολικής Αττικής.

Τομές έγιναν και στις ακαδημίες του συλλόγου και είμαι βέβαιος πως τα αποτελέσματα τους θα φανούν το προσεχές διάστημα. Στο σωματείο συνέχισαν να δραστηριοποιούνται δεκάδες μικροί αθλητές, παρότι η αντικατάσταση του χλοοτάπητα αποτέλεσε τροχοπέδη την ανάπτυξη των τμημάτων υποδομής όπως εγώ και οι συνεργάτες μου την οραματιστήκαμε. Όμως το γηπεδικό δεν ήταν ένα πρόβλημα που η λύση του βρισκόταν στα δικά μας χέρια...


Σ΄ αυτά τα χρόνια σίγουρα έγιναν και λάθη. Αλλά ποιος είναι αυτός που εργάζεται και δεν κάνει λάθη...


Σήμερα ανακοινώνω την παραίτηση μου από το αξίωμα του Προέδρου του Δ.Σ του ΠΑΟ Καλυβίων. Λόγοι προσωπικοί με οδήγησαν σ΄ αυτή μου την απόφαση που είναι οριστική και αμετάκλητη.
Ευχαριστώ όλους τους παράγοντες που συνεργάστηκα την περίοδο της προεδρίας μου, τον κόσμο των Καλυβίων για την στήριξη του και τους διαβεβαιώνω πως θα βρίσκομαι πάντα στο πλευρό του σωματείου, συμβάλλοντας με την γνώση και την εμπειρία μου.

Με τιμή Πουλόπουλος Η. Νίκος  


Υ.Γ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΛΥΒΙΑ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου