Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ





Αυτό υποστηρίζει ο Γιώργος Ξένος για την πορεία των Κερατιωτών. Η χρονιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάτι που ήρθε να τονίσει κι ο έμπειρος πρώην παίκτης της ομάδας Γιώργος Ξένος. Ποδοσφαιριστής με σπουδαία καριέρα σε επαγγελματικές ομάδες, βρέθηκε πέρσι στον Κεραυνό και συνέβαλε κι αυτός στην εξαιρετική πορεία της ομάδας στην Α΄ ΕΠΣΑΝΑ.


"Η ομάδα έκανε εξαιρετική πορεία σε ένα δύσκολο κι ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Νομίζω ότι εκπληρώσαμε κατά τον καλύτερο τρόπο τους στόχους που είχαμε θέσει κι ασφαλώς τα πήγαμε θαυμάσια". Τέλος αναφερόμενος για το δικό του μέλλον, τόνισε.


"Η αρχική συμφωνία μας προέβλεπε συνεργασία για δύο χρόνια που ολοκληρώθηκε.Δυστυχώς όμως δεν θα συνεχίσω στον Κεραυνό. Δεν το κρύβω ότι έχω προτάσεις και από άλλες ομάδες τις οποίες συζητάω, καθώς οι προκλήσεις πάντα με ενδιαφέρουν και θεωρώ ότι έχω πολλά ακόμα να δώσω. Θέλω να ευχαριστήσω διοίκηση, τεχνικό τιμ, τον κόσμο και τους συμπαίκτες μου που με αγκάλιασαν και πιστεύω κι εγώ ότι ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες που είχαν για το πρόσωπο μου".


Ο Γιώργος υπήρξε το μηχανάκι του Κεραυνού, όλη τη "βρώμικη" δουλειά την έκανε αυτός. Εμπειρία και ποιότητα με ονοματεπώνυμο.

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου