Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΓΚΑΒΑΣΙΑΔΗΣ





Η διοίκηση της Μαρκο έκανε δεχτή την εισήγηση του προπονητή Γιάννη Μαγγίνα, που ζητούσε να επιστρέψει ο Γιάννης Γκαβασιάδης στον σύλλογο. Ο τεχνικός των πρασίνων δίνει μία ευκαιρία στον έμπειρο στράικερ, επειδή γνωρίζει τις ικανότητες του και επειδή ο Γιάννης λόγω τραυματισμού ήταν παροπλισμένος στο μισό πρωτάθλημα. Σίγουρα ο παίκτης θα αισθάνεται ικανοποιημένος γιατί ο προπονητής του πιστεύει στις ικανότητες του.


"Με κατέπληξε η κίνηση Μαγγίνα, στον οποίο οφείλω κι εγώ να τον δικαιώσω με την απόδοση μου. Ευχαριστώ και τη νέα διοίκηση για την ανανέωση της εμπιστοσύνης κι εγώ από την πλευρά μου θα τους βγάλω ασπροπρόσωπους. Το γήπεδο θα είναι ο καθρέπτης των προσπαθειών μου".


Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου