Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΙΧΑΣ "ΛΥΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ"

 





Ο προπονητής της Δημήτρης Μίχας ύστερα από την κοινή συναινέσει λύση συνεργασίας με τον σύλλογο της Μάχης Μαραθώνα, μας κάνει γνωστά τα εξής:


"Μετά τη λύση συνεργασίας μου με την ανδρική ομάδα της Μάχης Μαραθώνα, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες που συνεργαστήκαμε από την αρχή της σεζόν. Ξεκινήσαμε μία πολύ δύσκολη προσπάθεια να φτιάξουμε την ομάδα από την αρχή χωρίς τον βασικό κορμό των προηγούμενων χρόνων και με πολλούς νεαρούς παίκτες στο ρόστερ χωρίς εμπειρία, αλλά με μεγάλη αγάπη και ζήλο για το ποδόσφαιρο. Αυτό που καταφέραμε βγάζει υγεία και το μέλλον είναι όλο μπροστά τους, αλλά τα αποτελέσματα είναι αυτά που μετράνε και δυστυχώς δεν ήρθαν. Ευχαριστώ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και εύχομαι η ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της και να στηρίξει τα παιδιά, που για εμένα είναι ήρωες. Εγώ θα είμαι πάντα πιστός στρατιώτης της Μάχης Μαραθώνα". Όπως μας δήλωσε ο προπονητής Δημήτρης Μίχας.



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου