Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΚΟΥΒΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

 






Επιστρέφει ο τεχνικός Ανδρέας Σκουβάρας στην Μάχη Μαραθώνα, όπου υπάρξε στο παρελθόν προπονητής του συλλόγου.



"Είναι τιμή μου που η διοίκηση του συλλόγου μου δίνει την ευκαιρία να είμαι τεχνικός σε μία από τις πιο ιστορικές ομάδες της Ανατολικής Αττικής. Εδώ ήμουν ποδοσφαιριστής και για πολλά χρόνια προπονητής. Στον σύλλογο υπάρχουν πολλοί νεαροί ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές, οι οποίοι με την συνδρομή δύο-τριών έμπειρων ποδοσφαιριστών, θα πετύχουν πολλά πράγματα. Η Μάχη έχει ανάγκη όλο τον ποδοσφαιρικό κόσμο του Μαραθώνα. Από την πλευρά μου, θα κάνω τα πάντα ώστε ο σύλλογος να πετύχει τους στόχους του". Όπως μας δήλωσε ο τεχνικός Ανδρέας Σκουβαράς.




Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου