Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

ΘΕΜΗΣ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ "Ο ΘΗΣΕΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ"

 








Ο έμπειρος αμυντικός άσσος του Θησέα Ν. Μάκρης Θέμης Τασσόπουλος, αποχώρησε μετά από πέντε χρονιά παρουσίας, από την ομάδα της Αγίας Μαρίνας και πλέον σύλλογος και παίκτης θα βαδίσουν διαφορετικούς δρόμους.


"Ο Θησέας κάνει μία νέα αρχή αλλάζοντας σελίδα στην ποδοσφαιρική του πορεία. Από πλευράς μου, μόνο ευχαριστίες μπορώ να δώσω γιατί σε αυτή την πενταετή συνεργασία μας, μου παρείχαν τα πάντα κι εγώ από μέρους μου ευχαριστώ την οικογένεια του Θησέα και τους ονομάζω οικογένεια γιατί δεν θέλω να αδικήσω κανέναν. Ήταν όλοι άψογοι. Εντός των ημερών, θα ανακοινώσω και την νέα μου αθλητική στέγη".  



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com



www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου