Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΑΠΑΣ "ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ"

 






Ο Αστέρας Βάρης επενδύει στο μέλλον, εντάσσοντας στο ρόστερ του τον ταλαντούχο 20χρονο χαφ Κώστα Πράπα, που προέρχεται από τον Θησέα Ν. Μάκρης.


"Νιώθω ενθουσιασμένος και πολύ χαρούμενος που δικαιώνονται οι κόποι μου και αγνωρίζονται από ένα σωματείο οργανωμένο σε επαγγελματικά πρότυπα, με συμμετοχή φέτος στη Γ΄ Εθνική. Θέλω να ευχαριστήσω όλον τον Θησέα από την διοίκηση, τον γενικό αρχηγό, τον προπονητή μου, τους συμπαίκτες μου και ειδικά τον Μουλάκη που τον είχα συμπαίκτη αλλά και προπονητή κι έχω μάθει πολλά από εκείνον. Είναι ένα βήμα σημαντικό στην καριέρα μου κι ευχαριστώ την νέα μου οικογένεια, τον Αστέρα, τον προπονητή Μιχάλη Κάτσικα που με πρότεινε και από μέρους μου δηλώνω, ότι θα κάνω τα πάντα ο Αστέρας να πετύχει τους στόχους του".



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com




www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου