Τρίτη 27 Απριλίου 2021

ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΙΛΑΘΛΩΝ

 






Προχτές στο γήπεδο, συνάντησα και πάλι τον Πετράν. Ο Πετράν, απίστευτος. Ογδονταπέντε χρονών, αλλά κοτσωνάτος και ντούρος. Με το κασκολάκι του, το μαξιλαράκι του και το καφεδάκι του. Η προσωποποίηση του ορίτζιναλ φιλάθλου.

-Τι γίνεται Πετράν;

-Ότι γίνεται κάθε μέρα, εδώ και πάλι εδω, φίλε Παρίση.

-Είσαι παιχτούρα, πως μπορείς και ντριπλάρεις την Πέτρενα και έρχεσαι στο γήπεδο;

-Α, κοίτα, όταν γνώρισα την γυναίκα μου, της το ξεκαθάρισα. Της είπα, όλη την βδομάδα αντάμα, σε όλα, αλλά την Κυριακή ξέχναμε. Είσαι; Είμαι μου είπε. Έτσι, υπάρχει μεταξύ μας 
"συμφωνία κυρίων", που λέτε κι εσείς οι σπουδαγμένοι.

-Δηλαδή πως;

-Δεν έχει γιατί και πως. Είναι θέμα αρχών και αξιών. Είμαι εντάξει στον λόγο μου. Όλη τη βδομάδα σκίζομαι, βέβαια τώρα πια, σε χαλαρότερο βαθμό λόγω ηλικίας. Σε ότι θέλει το σπίτι, είμαι παρών. Βοηθάω τα παιδιά μου, στα εγγόνια κάνω το σχολικό, στην Πέτρενα όπως την είπες, κάνω τα ψώνια της και εντάξει. Τηρώ την συμφωνία μας για την γενιά μου ο λόγος ήταν συμβόλαιο. 

-Κι έτσι κάθε Κυριακή χτυπάς κάρτα στο γήπεδο.

-Έχω ένα μυστικό, θα σου το πω, να το γράψεις, να το μάθουν και να το εφαρμόσουν, όσοι είναι της κλάσης μου, αλλά και οι νεώτεροι, που βάσει συμφωνίας, να το τονίσεις αυτό, έχουν σκίσει τη γάτα. 

-Για πες.

-Λέω λοιπόν, Πέτρο καπνίζεις; Όχι, αν κάπνιζες δεν θα ήθελες τέσσερα ευρώ για τσιγάρα; Ναι, απαντάω. Το λοιπόν, κάθε μέρα βάζω σε ένα κουτάκι, τα μισά λεφτά. Τα δύο ευρώ, αυτά κάθε βδομάδα μου δίνουν δώδεκα ευρώ. Μου φτάνουν για το εισιτήριο αλλά και για ένα καφεδάκι.

-Καλά, που τα βρίσκεις κάθε μέρα τα δίευρα;

-Στρογγυλεύω, τα ρέστα από τα ψώνια της Πέτρενας. Βρίσκεις τρόπους άμα το ψάξεις.

-Βρε συ Πετράν, εκτός από παιχτούρα είσαι και μεγάλο έγκλημα.

-Όλα για την μπάλα, Παρίση. Για το μεγάλο αξεπέραστο έρωτα μας. 

-Τόσα χρόνια δεν κουράστηκες στο ίδιο μοτίβο;

-Η σχέση μου, με την μπάλα είναι ερωτική. Όταν είσαι ερωτευμένος, εκεί που δουλεύεις, δεν σου έρχεται κραπ η εικόνα της κοπέλας που αγαπάς; Δεν υπάρχει λοιπόν γιατί, είναι μυστήριο. 


Έπρεπε να πάω στην θέση μου, στα δημοσιογραφικά, γιατί έμπαιναν στον αγωνιστικό χώρο οι ομάδες. Όμως σκέφτηκα. Η διάρκεια του Πετράν τον καθιστά ως την προσωποποίηση του γνήσιου φίλαθλου. Έτσι πρέπει να είναι ο φίλαθλος. Αλλιώς, θα γίνουμε όλοι ένα ποσοστό φιλάθλων. Θέλω δε να προτείνω αυτή η πάστα των φιλάθλων "τιμής ένεκεν" να έχει ελεύθερη είσοδο. Να πάψει και ο Πετράν, στην ηλικία που βρίσκεται, να στρογγυλεύει τα ρέστα της Πέτρενας. Αν και είμαι βέβαιος, πως πίσω από την αδειάληπτη παρουσία του Πετράν στα γήπεδα, χορηγός είναι η Πέτρενα. Το ξέρει, δεν το ξέρει ο φίλος μου. Εσείς τι λέτε;



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου