Σάββατο 1 Απριλίου 2023

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΑΣΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

 




Αποχώρησε και από τις ακαδημίες της Μάχης Μαραθώνα ο Αχιλλέας Μασούρας, καθώς έληξε την συνεργασία του με τον σύλλογο των Βορειοανατολικών προαστίων και είναι πλέον σε αναζήτηση νέας επαγγελματικής στέγης.


"Ήμουν για μία πενταετία στον σύλλογο και τα τρία τελευταία χρόνια ήμουν και τεχνικός διευθυντής των ακαδημιών της Μάχης. Το έργο μου κρίνεται επιτυχημένο γιατί πολλά παιδιά των ακαδημιών έχουν στελεχώσει την ανδρική ομάδα. Η δουλεία στις υποδομές είναι με επιστημονικά κριτήρια, καθώς έχω την τεχνογνωσία και τον τρόπο μετάδοσης των γνώσεων. Φέτος μαζί με τον κ. Τασσόπουλο, ήμασταν στον τιμόνι της ανδρικής ομάδας. Κατεβάσαμε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο, όμως ο κύκλος της συνεργασίας με την ομάδα έκλεισε. Θέλω να ευχαριστήσω πρωτίστως τους παίκτες μου, την διοίκηση, τον κόσμο που μας συνέδραμε και τον κύριο Τασσόπουλο για τη άψογη συνεργασία μας και τέλος εύχομαι τα καλύτερα για το σωματείο". Όπως μας δήλωσε ο προπονητής Αχιλλέας Μασούρας.


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου