Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΡΗΣ

 



Την Πέμπτη το απόγευμα ο Αστέρας Βάρης έκοψε την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη πίτα του. Δίνοντας την ευκαιρία στην διοίκηση να τιμήσει πρόσωπα που με την προσφορά τους, κατόρθωσαν η ομάδα να στέκεται με αξιοπρέπεια και αυτοτέλεια, ισορροπώντας στον δύσκολο χώρο του ποδοσφαίρου. 

Ένα από αυτά τα πρόσωπα ήταν και ο πρώην πρόεδρός τους Δημήτρης Πάπιος, ο οποίος για πολλά χρόνια μόχθησε ώστε ο Αστέρας να μπει στον ποδοσφαιρικό χάρτη της χώρας μας. Ξαφνιασμένος από την βράβευση του και συγκινημένος, προέβη στην κάτωθι δήλωση:

"Θα είμαι πάντα κοντά στον Αστέρα γιατί αποτελεί ανυπόστατο κομμάτι στη ζωή μου. Μεγάλη συγκίνηση για εμένα να βλέπω παίκτες που είχα στα χέρια μου, όταν ήταν μωρά και τώρα να αγωνίζονται με το αστέρι στο στήθος, άντρες πλέον. Αυτό για μένα είναι στο σωστό πρωτάθλημα. Εύχομαι στον νέο πρόεδρο, που είναι και νεότερος, να κάνει περισσότερα και μεγαλύτερα επιτεύγματα από τα δικά μου. Ο Αστέρας είναι από τις ομάδες που μπορεί να υπερηφανεύεται κανείς όταν αποτελεί μέλος του".

Η βραδιά κύλησε και με άλλες βραβεύσεις, όπως του προέδρου της ΕΠΣΑΝΑ Δημήτρη Γιαρένη, 

                                                            του Αργύρη Πλίτση, 

του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Γιάννη Γκούμα (Παναθηναϊκός), του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μανώλη Χριστοδουλάκη κ.α.



φωτογραφίες VivaSports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου