Το Κορωπί στη νέα φετινή σεζόν θα έχει ως τεχνικό διευθυντή τον Βασίλη Χαρίση, ο οποίος με τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτει, θα βοηθήσει κατά πολύ ώστε η ιστορική ομάδα των Μεσογείων να πετύχει τους στόχους της. Σε δήλωσή του μας ανέφερε.
"Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση του ΑΟ Κορωπίου που μου εμπιστεύτηκε τη θέση του τεχνικού διευθυντή για την νέα ποδοσφαιρική χρονιά. Υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ σε συνεργασία με τον νέο προπονητή για να πέτυχουμε τους στόχους που θα θέσουμε. Για μένα το περιβάλλον είναι γνώριμο, με αγαπάνε και αγαπάω την ομάδα, γιατί έχω παίξει 3 χρόνια και έχω διατελέσει και αρχηγός και θα κάνω ότι μπορώ με την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου, ώστε η ομάδα να αποκτήσει την ποδοσφαιρική ταυτότητα που της αρμόζει ξανά και να βρεθεί εκεί που της αξίζει! Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τον ΑΟΚ πάλι μεγάλη ομάδα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου