Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΓΚΑΒΑΣΙΑΔΗΣ






Το Σάββατο στο γήπεδο Μαρκοπούλου λίγο πριν την έναρξη  της αναμέτρησης Μαρκο-Παλλήνη, βραβεύτηκε ο Γιάννης Γκαβασιάδης ως πρώτος σκόρερ της ποδοσφαιρικής σεζόν 2016-17 για την Α΄ ΕΠΣΑΝΑ. Στη βράβευση δόθηκε πανηγυρικό τέμπο καθώς συμπαίκτες και αντίπαλοι παρατάχθηκαν και χειροκρότησαν την είσοδο του Γιάννη Γκαβασιάδη, καθώς περνούσε ανάμεσα τους για να παραλάβει το βραβείο. Να σημειωθεί ότι τον τίτλο του πρώτου σκόρερ τον πέτυχε, φορώντας τα χρώματα του Ολυμπιακού Λαυρίου.




ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΓΙΝΑΣ " ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑ Ο ΓΚΑΒΑΣΙΑΔΗΣ "



"Είναι ταλέντο που εξελίσσεται και αποτελεί υπολογίσιμο και πολύτιμο παίκτη για την ομάδα της Μαρκο. Μας βοηθάει με την δεινότητά του στο σκοράρισμα  και την προθυμία του σε προπονήσεις και αγώνες. Θα μου επιτρέψεις να σταθώ όμως στη βράβευση και να πω, ότι όχι μόνο για μας αλλά για όλο το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο είναι πρωτόγνωρα πράγματα αυτές οι βραβεύσεις".






ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΑΒΑΣΙΑΔΗΣ " ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ "



"Πέτυχα αυτό το επίτευγμα διότι πέρσι στον Ολυμπιακό λόγω της ποιότητας του ρόστερ ήμουν επικεντρωμένος μόνο στο σκοράρισμα. Βοήθησα την ομάδα μου πετυχαίνοντας γκολ γιατί αυτό είναι η δουλειά μου και προσπαθώ κάθε χρόνο να το κάνω καλύτερα, δημιουργώντας ένα αίσθημα στους συμπαίκτες μου ότι υπάρχει κάποιος μπροστά στην κορυφή που τελειώνει τις φάσεις με ένα ποσοστό επιτυχίας ογδόντα τοις εκατό.

 Δεν μιλάω για ενενήντα και εκατό τοις εκατό γιατί θα ήμουν στην Μπαρτσελόνα. Ευχαριστώ για τη βράβευση, γιατί αυτού του είδους οι βραβεύσεις θα αποτελούν αποδείξεις και θύμισες της εν ενεργεία παρουσίας μας στα γήπεδα. Αξιέπαινη και πρωτότυπη η πρωτοβουλία σας".

Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου