Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Η Γ΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ






Ο Ηλίας Τριανταφύλλου υπήρξε μεγάλος παίκτης και εξελίσσεται σε σημαντικό προπονητή. Για αυτό λοιπόν κι εμείς τον πλησιάσαμε να μας καταθέσει την άποψη του για τις ομάδες της γ΄ κατηγορίας, όπου αγωνίζεται και η ομάδα που ηγείται οι Νικητές Ανθούσας.


"Δόξα Άνοιξης, μια πολύ νεανική ομάδα που παρόλο την προφανή έλλειψη εμπειρίας, δείχνει ότι έχει τη θέληση και τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει μέχρι το τέλος. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το τελικό αποτέλεσμα, αλλά αξίζουν προς το παρόν τα συγχαρητήρια μου προς τη διοίκηση της ομάδας για την επιλογή της να έχει μία τόσο νεανική ομάδα και στους ποδοσφαιριστές και προπονητή γα την μέχρι τώρα δικαίωση τους.


Μαύρος Αετός, έμπειρη ομάδα με αρκετά καλούς ποδοσφαιριστές και πολύ δυνατοί στο παιχνίδι τους. Νομίζω ότι θα είναι μέχρι το τέλος στην διεκδίκηση της ανόδου.


Διόνυσος Αττικής, περίεργη ομάδα με ένα πολύ καλό ξεκίνημα, μία κοιλιά στα μέσα του πρώτου γύρου και τώρα στο τέλος ξανά μία ανοδική πορεία. Αν πραγματικά έχουν θέσει ως στόχο την άνοδο, τότε νομίζω ότι θα προσπαθήσουν μέχρι το τέλος. Όμως τα τελευταία χρόνια δεν επιμένουν μέχρι το τέλος στον στόχο που βάζουν στην αρχή της χρονιάς, οπότε έχω τις αμφιβολίες μου αν θα το κάνουν και φέτος.


Κουβαράς, νομίζω η ομάδα που θα μπει σφήνα στην διεκδίκηση της ανόδου κι ας είναι λίγο πίσω τώρα. Όλα εξαρτώνται από το πόσο πολύ το θέλουν, γιατί νομίζω ότι είναι μία από τις ομάδες που μπορούν να το κάνουν λόγω των πολλών καλών μονάδων που έχουν. Η αμφιβολία μου υφίσταται γιατί δεν νομίζω ότι είναι ακόμα πολύ δεμένη ομάδα.


Ραμνούς Γραμματικό, κάθε χρόνο πρωταγωνιστεί και κάθε χρόνο κάτι συμβαίνει και χάνει την άνοδο για διάφορους λόγους. Το ίδιο πιστεύω θα γίνει και φέτος. Είναι ομάδα που μπορεί να πρωταγωνιστήσει αλλά δεν νομίζω ότι στο τέλος θα πραγματοποιήσει την άνοδο.


Καπανδρίτι, Ολυμπιακός Λαυρίου, Αστέρας Γλυκών Νερών, Πανσταυραϊκός και Συκάμινο, είναι ομάδες που δεν πιστεύω ότι θα διεκδικήσουν την άνοδο αλλά είναι ικανές να κάνουν ζημιές σε όποια ομάδα τις υποτιμήσει.


Φοίβος Βάρης, Νικηφόρος και Αφιδναϊκός, ομάδες που θα δώσουν πολύ χρόνο συμμετοχής σε νέα παιδιά αφού δεν έχουν κάποια διεκδίκηση από το πρωτάθλημα.


Τελευταία ομάδα άφησα την Δόξα Αγ. Άννας γιατί μου έκανε τρομερή εντύπωση το τελευταίο αποτέλεσμα της δηλαδή τη νίκη της με 4-1 τον Μαύρο Αετό. Είναι μια ομάδα που προέρχεται από τη β΄ κατηγορία, είναι έμπειρη, έχει κόσμο και από όσο μπορώ να γνωρίζω μια διοίκηση που θέλει να ξαναβρεθεί στην παραπάνω κατηγορία. Αν το αποτέλεσμα που ανέφερα δεν ήταν ένα πυροτέχνημα, τότε νομίζω ότι θα είναι από τις ομάδες που θα διεκδικήσουν την άνοδο.


Λόγω της θέσης μου σαν προπονητής των Νικητών, δεν είμαι σε θέση να κάνω τις προβλέψεις μου για την ομάδα μου"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου