Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Ο ΝΩΝΤΑΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ ΣΤΗΝ Α.Ε ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ












Ο Νώντας Κουτρομάνος υπηρέτησε το ποδόσφαιρο ως επαγγελματίας και ως ερασιτέχνης παίκτης. Η ερασιτεχνική του διαδρομή ήταν στην ΕΠΣΑΝΑ. Τη φετινή σεζόν ξεκίνησε μία νέα πορεία ως προπονητής στον σύλλογο της Α.Ε Χαλανδρίου στη β΄ κατηγορία για το πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ.




"Η αγάπη μου στο ποδόσφαιρο με οδήγησε στην προπονητική, γιατί όποιος αγαπάει ένα αντικείμενο προσπαθεί να το μεταδώσει και στους νέους. Είμαι κάτοχος UEFA Α και ήδη προβαίνω σε ενέργειες για το UEFA PRO. Αρχής σεζόν ήμουν στις ακαδημίες της Α.Ε Χαλανδρίου και πριν λίγο καιρό η διοίκηση μου ανέθεσε την τεχνική ηγεσία της ανδρικής ομάδας, γνωρίζοντας τη δουλειά μου. Είναι το ντεμπούτο μου στην προπονητική σε ένα πρωτάθλημα καταξιωμένο και άκρως ανταγωνιστικό, όπως είναι το Αθηναϊκό. Η Α.Ε Χαλανδρίου διεκδικεί την άνοδο της στην Α΄ κατηγορία και αποτελεί μία από τις ιστορικές ομάδες του Αθηναϊκού ποδοσφαίρου".




Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου