Τρίτη 9 Μαΐου 2023

ΝΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗ "ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ"

 





Ο μεσοαμυντικός του Κεραυνού Κερατέας Νίκος Βαγγέλη, έχοντας μία μεστή και αποδοτική σεζόν, μας δίνει την άποψη του τόσο για την πορεία της ομάδας του την φετινή σεζόν, όσο και για τον ίδιο.

"Σίγουρα το φετινό πρωτάθλημα της Α΄ κατηγορίας ήταν το πιο κομβικό των τελευταίων ετών, διότι είχε πάρα πολύ καλές ομάδες, δυνατές και έμπειρες. Παλέψαμε μέχρι τελευταία αγωνιστική για την διεκδίκηση του πρωταθλήματος, αλλά δυστυχώς δεν ήρθε έτσι όπως τα θέλαμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για την απίστευτη αυτή χρονιά, τον κόουτς Γιώργο Δημητρόπουλο, τον γυμναστή Αλέξη Σακελλαρίου και την τρομερή διοίκηση και συγκεκριμένα τον καθένα ξεχωριστά, πρόεδρο Γιώργο Ελευθερίου, τους αντιπροέδρους Αποστόλη Ζορμπά, Κώστα Γκίνη και τα άλλα μέλη της διοίκησης που παίξανε πολύ σημαντικό ρόλο, Άκη Θηβαίο, Σπύρο Κοντό, Γιώργο Ανδρέου, Δημήτριο Μιχάλη, Ευαγγελία Ορφανίδου και Γιώργο Βρατίστα.

Όσον αφορά την δική μου πορεία στο φετινό πρωτάθλημα, ανταποκρίθηκα πολύ καλά στις απαιτήσεις του πρωταθλήματος. Σίγουρα οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν σε αυτό. Πιστεύω ότι ήταν η καλύτερη μου χρονιά έως τώρα που έχω αγωνιστεί".


Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου