Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΕΑΣ





Εχθές στο γήπεδο των Καλυβίων λίγο πριν την αναμέτρηση των ομάδων ΠΑΟ Καλυβίων-Μαρκο, βραβεύτηκε ο προπονητής Παναγιώτης Χριστοφιλέας ως καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος προπονητής της Α'  κατηγορία.

Ο Χριστοφιλέας στη φετινή σεζόν κατάφερε να υλοποιήσει τον στόχο της ομάδας που ήταν η παραμονή της στην κατηγορία ως νεοφώτιστη και την πήγε ως τα ημιτελικά του Κυπέλλου για πρώτη φορά στην ιστορία της κι έχασε από την ομάδα που πήρε το τρόπαιο. Έχει δημιουργήσει ταυτότητα στην ομάδα και οι παίκτες του μπορούν και κοιτάν στα μάτια τον κάθε αντίπαλο. Για όλα αυτά και για την εργατικότητα του βραβεύτηκε ως καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος προπονητής.



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΕΑΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ"




"Από το πρωί φαίνεται η καλή μέρα. Έτσι λέει μια παροιμία κι εγώ  στο ξεκίνημα της καριέρας μου βραβεύομαι καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος προπονητής, δηλαδή κρίνομαι εκ του αποτελέσματος το οποίο είναι σύμπραξη δική μου, των παικτών και της διοίκησης. Τις κατευθύνσεις έδινα και τις γνώσεις μου στα παιδιά, τα οποία πείστηκαν και πείθονται ότι είναι τα σωστά κι έτσι υπακούοντας πετυχαίνουμε την πρόοδο της ομάδας. Είναι ιδιαίτερα δύσκολος ο ρόλος του προπονητή και η θέση του ηλεκτρική καρέκλα. Όμως αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο και θέλω τις γνώσεις μου να τις μεταφέρω στα νέα παιδιά. Ευχαριστώ πολύ για την βράβευση κι εύχομαι πάντα επιτυχίες".


Δημήτρης Παρίσης
dimitrisparisis@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου