Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

ΑΣΤΕΡΗΣ ΚΑΛΙΑΜΠΑΚΑΣ "ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑΣ ΓΥΡΟΣ"

 








Ο έμπειρος στράικερ του Αστέρα Βάρης Αστέρης Καλιαμπάκας, μας καταθέτει την άποψη του για τις συνέπειες του κορωνοϊού στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής.



"Το πρωτάθλημα στην Γ΄ Εθνική διακόπηκε αναγκαστικά λόγω της πανδημίας. Αβέβαιο το μέλλον του πρωταθλήματος. Αυτό είναι άδικο για την ομάδα μου καθώς ξεκινήσαμε ιδανικά και σε τέσσερις αγώνες είχαμε τρεις νίκες και μία ισοπαλία εκτός έδρας με τον Ακράτητο στα Λιόσια. Ελπίζω να μην χαθεί η χρονιά και να διεξαχθεί έστω κι ένας γύρος για να μην πάνε στράφι οι κόποι μας. Προσωπικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον Αστέρα γιατί νιώθω πολύ άνετα και οικεία. Πρόκειται για μία οικογένεια που πορεύεται σύσσωμη, έχοντας ανοδική πορεία. Αυτή την περίοδο προσπαθώ να βρίσκομαι σε καλή φυσική κατάσταση, γυμναζόμενος σε καθημερινή βάση, πότε τρέχοντας και πότε κάνοντας ποδήλατο. Δυστυχώς δεν μας επιτρέπεται η επαφή με την μπάλα κι αυτό είναι το παράπονο μου. Μου λείπουν οι προπονήσεις και η επαφή μου με τους συμπαίκτες μου. Αναντικατάστατο κομμάτι για έναν ποδοσφαιριστή η ομαδική προπόνηση. Κατανοώ όμως την κρισιμότητα της κατάστασης, που επιτάσσει πάνω από όλα η υγεία μας και την αποφυγή μας σε έκθεση κινδύνων".



Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου