Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΑΓΓΑΝΑ

 









Ο Χρήστος έχει καλό πόδι από την περιφέρεια. Είναι δε στο ρεπορτόριο του, το σουτ από μέση απόσταση και τρυπάει τις άμυνες με τις διεισδύσεις του. Είναι ο παίκτης που πετάει την... σπίθα στην ομάδα, δίνοντας ρυθμό και αυτοπεποίθηση.



-Χρήστο δέκα γκολ στο πρωτάθλημα έως τώρα. 


Δέκα γκολ, σωστά, στο πρωτάθλημα και ένα στο κύπελλο. Τα γκολ μου, βοηθάνε την ομάδα, βοηθάνε όμως κι εμένα να αναδειχθώ. Η αλήθεια όμως είναι, ότι το γκολ είτε είναι δικό μου είτε άλλου συμπαίκτη, είναι αυτό που θέλει η ομάδα για να παραμείνει στην κορυφή και να συνεχίσει την ανοδική της πορεία.



-Για την φετινή πορεία της ομάδας στο κύπελλο.


Το κύπελλο το θέλω πάρα πολύ. Φέτος έχουμε βγάλει εκτός θεσμού δύο ομάδες Α΄ κατηγορίας. Αυτό εμένα μου λέει, ότι στο κύπελλο δεν μετράει η κατηγορία αλλά πόσο θέλεις την πρόκριση. Θα ήθελα να παίζαμε στις 18 του μήνα το ματς με την Μαρκο. Είναι ένα γειτονικό ντέρμπι που ξυπνάει ωραίες αναμνήσεις αλλοτινών εποχών. 




-Φέτος πετύχατε την επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο.


Θεωρώ ότι η πρώτη και μεγάλη μας φετινή επιτυχία είναι ότι επέστρεψε ο κόσμος μας στο γήπεδο. Πέρα από τις προπονήσεις και ταμ εντός έδρας που κάνει αισθητή την παρουσία του, έχει βροντερό παρών και στα εντός έδρας. Παιδιά εμείς της Κερατέας το εισπράττουμε καθημερινά στις ανταμώσεις που έχουμε με τους συμπολίτες μας.



-Πως βλέπεις φέτος τον Κεραυνό;


Φέτος είμαστε πολύ δυνατή ομάδα. Δεμένοι μεταξύ μας μέσα και έξω από το γήπεδο. Οι αλλαγές που γίνονται είναι επιτυχημένες, καθώς κάθε παίκτης που μπαίνει στο παιχνίδι δίνει το εκατό τοις εκατό των δυνατοτήτων του. Η διοίκηση είναι σούπερ, η τεχνική ηγεσία κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη καθώς όλες οι υποδείξεις της, αποδεικνύονται σωστές. Οι παίκτες θέλουν η ομάδα να επανέλθει στο σαλόνι και ο κόσμος καμαρώνει αυτή την επανακίνηση. Συνεπώς, κ. Ελευθερίου, κ. Δημητρόπουλος, Κεραυνός και κόσμος δουλεύουν σαν ελβετικό ρολόι. 



-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;


Δουλεύω πάρα πολύ με την ομάδα αλλά και μόνος μου. Δεν σου κρύβω ότι περιμένω την κάθε προπόνηση με λαχτάρα. Το ποδόσφαιρο για μένα είναι πρώτη προτεραιότητα μου. Προσπαθώ να βοηθώ τόσο στο αμυντικό, όταν χρειάζεται κομμάτι, όσο και στο επιθετικό που είναι το φόρτε μου. Νοιώθω χρονιά με την χρονιά, ότι έχω μία θετική εξέλιξη. Χωρίς αυτό να με εφησυχάζει.



-Χρήστο με ποιον ποδοσφαιριστή θα ήθελες να συνυπάρξεις στο γήπεδο;


Θα ήθελα για συμπαίκτη μου έναν ποδοσφαιριστή που έχει πλέον σταματήσει. Τον Σισέ του Παναθηναϊκού. Σε δυο χρόνια είχε πετύχει πενήντα γκολ. Εκρηκτικός παίκτης και το αγαπημένο παιδί της εξέδρας. 



Κλείνοντας, ο 21χρονος επιθετικός φορ του Κεραυνού Κερατέας Χρήστος Μαγγανάς, ευχήθηκε υγεία σε όλο το φάσμα του ποδοσφαίρου της Ανατολικής Αττικής και καλή επάνοδο στα γήπεδα.




Δημήτρης Παρίσης

dimitrisparisis@hotmail.com

φωτογραφίες gipedaanatolikis.blogspot

Αργύρης Πουλάκης


www.facebook.com/Αθλόραμα-1700213963607105 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου